Mooi huisje aan het water met heerlijke airco in periode van extreme warmte De rust. Keurig onderhouden tuin .
Juni 2026 - Nico v.
Wij waren voor 2e keer op dit mooi/nette park. Het is dan wennen als je eerst zo’n geweldige bungalow hebt gehad, ( nr. 56 ) en nu een prima bungalow.!! ( nr 18a ) Dit verschil zit hem in de inrichting, keuken had geen kookeiland, de bank was heel zacht, ( slecht voor rug ) de kamer verlichting was heel vel. Geen kast in kamer, alleen Tv kastje. Maar wij hebben genoten, en als het aan mijn vrouw ligt, komen we toch nog eens terug.
Juni 2026 - Bas G.
Die Anlage, das Haus und die Umgebung sind sehr gepflegt. Schöne ruhige Atmosphäre. Ideal zum Ausspannen. Wir kommen gerne wieder.
Mei 2026 - Inge P.
Mooi ruim huisje leuke inrichting. De vijver aan het huisje is voor de visliefhebber echt top (alleen niks gevangen)
Mei 2026 - Ellis D.
A cozy cottage with air conditioning and a big terrace. There is a nice pond view from the window. The house has everything you need. There is a lot of greenery between the houses, so it feels quiet and comfortable. The North Sea is very close — great for walks. At low tide, you can collect oysters, but it’s better to bring rubber boots, gloves, and buckets.
Mei 2026 - Elizaveta G.
The Houses! And sea!
April 2026 - Maximiliano L.
De rust op het park
Maart 2026 - G.F. S.
Modern, luxe en schoon huisje. Rustig, mooie ligging.
Maart 2026 - Hilda d.
Geen recensie achtergelaten
Maart 2026 - Michael M.
Het huisje was zeer comfortabel, we hadden alles wat we nodig hadden! Zeer rustig gelegen aan het water! Mooie omgeving om te wandelen en uitstapjes te maken!
Maart 2026 - Marleen V.
Heerlijk huisje, mooie omgeving.
November 2025 - José v.
Ruime afgeschermde tuin. Ligging aan het water.
November 2025 - Anita S.
Alles perfekt, jederzeit wieder!
Oktober 2025 - Astrid B.
Kamin im Haus Bequeme Betten
Oktober 2025 - Marcus J.
Einfacher Check In Schöne Lage am See Gemütliches Haus mit schicker Einrichtung Ruhige Umgebung und trotzdem ein guter Ausgangspunkt für Ausflüge Alles sehr sauber Nettes Personal am Empfang Toller Gaskamin, herrlich im Herbst
Oktober 2025 - Cornelia K.